Oslo kommune logo

Dette skjemaet er kun for virksomheter som har deltatt i samkjøpsavtalen mellom Oslo kommune og EVO Elsykler AS.

Siden mai 2017 har EVO Elsykler levert elsykler og service til Oslo kommune. Dette synes vi har vært nyttig og morsomt, og er takknemlige for det fine samarbeidet vi har hatt. Avtalen utløper i slutten av mai 2021. Ny avtale er ennå ikke ute på anbud, mest sannsynlig vil den først bli gjeldende fra 2022.

Selvfølgelig gjelder alle GARANTIER også etter at samkjøpsavtalen utløper, så sant ikke garantien også har utløpt, da.

Vel så viktig er å sikre jevnlig og god service på elsyklene. Da blir det mindre driftsavbrudd, det blir lavere kostnader og de nyttige kjøretøyene tas vare på i lenger tid. EVO Elsykler opprettholder SERVICETILBUDET som lå i den opprinnelige samkjøpsavtalen. Vi endrer ikke på oppfølging eller priser – dette lar vi vare ut 2021 til en ny avtale er på plass.

Send oss en melding om garantisak eller bestill service ved å fylle ut skjemaet nedenfor.

Vi tar raskt kontakt for å avtale når og hvordan henvendelsen håndteres.

Her finner du hva som gjøres av oppgaver i de forskjellige servicepakkene.

Trenger du flere eksemplarer av den lille brukerveiledningen til Oslosykkelen, last den ned her.

For andre forespørsler, f.eks. om dere trenger flere elsykler, kan du sende oss en epost, og vi svarer raskt.

    Virksomhet og etat/bydel

    Gateadresse

    Postnummer

    Kontaktperson

    Mobiltelefon

    E-post

    Ressursnummer

    Antall elsykler

    Angi om det er en garantisak eller hvilken servicepakke du vil ha:

    Beskrivelse av problemet eller oppgaver som ønskes utført:

    Legg eventuelt med forklarende bilde (maks filstørrelse 2MB):