Service ved nettsalg
Normalt servicebehov kan utføres lokalt. Justering, smøring og utskiftning av mekaniske slitedeler er kjent stoff overalt.
Enkelte av elsyklene har avansert drivverksteknologi som ikke alle lokale verksted er vant til. Da kan vi gi instrukser om vi settes i kontakt med dem.
Vi har samarbeidspartnere mange steder i landet, se lista til høyre om du finner noen i nærheten av deg.
Ved større problemer som ikke kan løses lokalt, vil vi ta ansvar og dekker kostnaden ved frakt til oss om reklamasjonen er reell. NB! Dette forutsetter skriftlig bekreftelse fra oss og valg av vårt transportselskap.
Har du kjøpt en elsykkel via nettbutikken og trenger hjelp eller råd fra oss, bør du bruke dette skjemaet. Da får vi tilstrekkelig informasjon til å håndtere henvendelsen effektivt.
Verksteder i Oslo
I Oslo-området kan alle henvende seg direkte til verkstedene i butikkene våre. Da får dere avtalt en time så snart råd er. Vær oppmerksom på at det særlig kan være travelt i overgangen høst/vinter og vinter/vår.
For priser på service og booking av time på verksteder i Oslo, gå til vår verkstedkalender. Der finner du første ledige time hos:
EVO Elsykler Verksted Vest Engebrets vei 3, 0275 Oslo, epost – tlf 23 90 55 55 man-fre 10-18
EVO Elsykler Nydalen, Gjerdrums vei 5, 0484 Oslo, epost – tlf 23 90 55 55
Service landet rundt
Vi har følgende butikker og samarbeidspartnere som hjelper deg med service og garantisaker.
EVO Elsykler Bergen, Nonnesetergaten 4, epost, tlf 64 80 80 08
EVO Elsykler Trondheim, Kongens gate 68, epost, tlf 454 27 172
Pedalen Fredrikstad, Riverside 1, epost, tlf 474 77 530
Pedalen Sarpsborg, St. Nicolas gate 29 b, epost, tlf 400 37 446
EVO Elsykler Sandefjord, Raveien 293, epost, tlf 482 18 216
Pedalen Kristiansand, Gravane 6, epost, tlf 488 96 268
Pedalen Haugesund, Haraldsgata 58, epost, tlf 468 82 501
Pedalen Bodø, Bankgata 9, epost, tlf 479 75 424